Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Μήνυμα στους απεργούς...

Συνεχίζουν για 20ή μέρα οι εργαζόμενοι σε ΟΛΠ και ΟΛΘ, έχοντας τη συμπαράσταση του 
Διεθνούς Συμβουλίου Λιμενεργατών (ΙDC), και ζητούν συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης.

Δεν κάνουν πίσω οι εργαζόμενοι στα λιμάνια και συνεχίζουν για 20ή μέρα τις απεργιακές κινητοποιήσεις τους, παρά το προσωπικό μήνυμα που τους απηύθυνε το Σάββατο ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας κάνοντας έκκληση να σταματήσουν την απεργία και να επιλέξουν άλλες μορφές διεκδίκησης.
Τα σωματεία των εργαζομένων ΟΜΥΛΕ, Λιμενεργάτες, Επόπτες-Αρχιεργάτες έχοντας και τη συμπαράσταση του Διεθνούς Συμβουλίου Λιμενεργατών (IDC) χαρακτηρίζουν τον αγώνα τους τον «πλέον κρίσιμο στην ιστορία των λιμανιών», καλούν τους εργαζομένους του ΟΛΠ και του ΟΛΘ σε μαζική συμμετοχή και κάνουν γνωστό ότι σήμερα και αύριο θα συνεδριάσει στον Πειραιά η ομάδα εργασίας του IDC προκειμένου να συζητηθούν τρόποι συμπαράστασης στις κινητοποιήσεις τους.
Την ίδια ώρα, έντονη δυσαρέσκεια καταγράφεται στον κλάδο της κρουαζιέρας, καθώς η απεργία των λιμενεργατών έχει δημιουργήσει προβλήματα στην ομαλή αποβίβαση-επιβίβαση των επιβατών στα κρουαζιερόπλοια που καταπλέουν στο λιμάνι του Πειραιά, όπως επίσης και στη διαδικασία της τροφοδοσίας.

Η Ενωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων την Παρασκευή απέστειλε τρίτη συνεχόμενη επιστολή στους αρμόδιους υπουργούς και στον πρωθυπουργό ζητώντας την παρέμβασή τους προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.

Να «ζυγίσουν όλα τα δεδομένα, να αξιολογήσουν σωστά τις περίπλοκες και δύσκολες σημερινές συνθήκες και να επιλέξουν μορφές διεκδίκησης που αποτρέπουν υπαρκτές καταστρεπτικές επιπτώσεις στη συνολική προσπάθεια αναθέρμανσης της οικονομίας» διαμήνυσε ο υπουργός Ναυτιλίας στους απεργούς.

Ο Θ. Δρίτσας ήταν ξεκάθαρος ότι «η κυβέρνηση προτίθεται να εξαντλήσει κάθε δυνατότητα ώστε να μην υπάρχει κανένα κενό που να αφήνει περιθώριο παρερμηνειών σχετικά με την ισχύ του όρου 5.11 της σύμβασης παραχώρησης, στον οποίον αναφέρεται ο γενικός κανονισμός προσωπικού, ο κανονισμός εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας και η συλλογική σύμβαση εργασίας».

Ζητούσε από τους απεργούς μια «κίνηση καλής θέλησης» τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση δικαιούται να τους ζητήσει να εξαντλήσουν και από τη δική τους πλευρά όλες τις δυνατότητες ώστε απρόσκοπτα να επιβιβαστούν στα κρουαζιερόπλοια χιλιάδες επιβάτες-ταξιδιώτες, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας που η χώρα μας πρέπει να τους υποδεχτεί με σεβασμό και να τους διευκολύνει και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τους ταλαιπωρήσει και να τους αφήσει άσχημες εντυπώσεις».

 

Εργαζόμενοι

Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εργαζομένων απαντώντας στο μήνυμα Δρίτσα τόνισαν ότι
 «ανοίγει μια μικρή χαραμάδα για προοπτική προσέγγισης», αλλά για να συμβεί αυτό που αναφέρει ο υπουργός σχετικά με τα εργασιακά τους, απαιτείται συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, η οποία χωρίς αμφισβητήσεις θα προσδιορίζει με σαφήνεια ασφαλή και σταθερή εργασία με θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις.
«Επιβάλλεται εδώ και τώρα να υπάρξει η αναγκαία υπέρβαση από την κυβέρνηση για να γίνει αντιληπτό ότι τα λιμάνια χωρίς εργασιακή συνέχεια, χωρίς θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις, χωρίς καθαρές διατάξεις που δεν υποκρύπτουν “τρομοκρατική ασάφεια”, δεν μπορούν να έχουν επόμενη ημέρα» τονίζουν οι εργαζόμενοι.
                                                                                                                                             Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :