Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

ΤΑΙΠΕΔ - Cosco - Super League!


Ο ρόλος του παρατηρητή του αγώνα 
ΑΕΚ - Ολυμπιακού   
- Νίκου Πατμανίδη- 
Η απόφαση της Super League να θέσει σε διαθεσιμότητα τον παρατηρητή του
αγώνα ΑΕΚ - Ολυμπιακού Νίκο Πατμανίδη γιατί εκτέλεσε πλημμελώς τα καθήκοντά του μόνο σαν βόμβα δεν έπεσε στο λιμάνι του Πειραιά. 






Και αυτό  διότι ο Πατμανίδης διαπρέπει ως «ι­ντριγκαδόρος» σε βάρος συνδικαλιστών συναδέλφων του -προηγούμενων, αντίθετων με το ξεπούλημα, διοικήσεων- μιας και τα τελευταία χρόνια θεωρείται 
το « πιόνι » της Cosco και των μηχανισμών του ΤΑΙΠΕΔ στον ΟΛΠ.
 


Τον Πατμανίδη -υπάλληλο του ΟΛΠ- είχε τιμωρήσει η διοίκηση Ανωμερίτη γιατί εργαζόταν ως παρατηρητής ποδοσφαιρικών αγώνων με αμοιβή, χωρίς έγκριση της υπηρεσίας του (παράνομα), ενώ το όνομά του είχε εμπλακεί στο σκάνδαλο των στημένων αγώνων του 2011, όταν, σύμφωνα με τον υπερκοριό της ΕΥΠ, 
ο Πατμανίδης φέρεται να «κούμπωνε» παιχνίδια για λογαριασμό του Μπέου!

Ο Πατμανίδης, για να εκδικηθεί τη διοίκηση Ανωμερίτη, επικαλούμενος άνωθεν γνωριμίες («ο Ρακιτζής είναι φίλος μου», «θα δουν τι θα πάθουν», έλεγε πέρυσι σε συνεδρίαση του ΔΣ), άρχισε να κατασκευάζει υποθέσεις για λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ και της Cosco, ώστε να εμφανίζεται ως κέντρο σκανδάλων ο ΟΛΠ 

και εν μέσω απαξίωσης, να ξεπουληθεί φθηνά.

Ο Πατμανίδης είναι ο ίδιος που, ως παρα­τηρητής-μεγαλοπαράγοντας, στον
περσινό αγώνα Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού μηδένισε τον Παναθηναϊκό, γνωστός από το φύλλο αγώνα στον τελικό κυπέλλου Αστέρα Τρίπολης-Ολυμπιακού το 2014, κ.λπ., τον οποίο επιλέγουν κάποιοι, όπως φαίνεται,για συγκεκριμένους αγώνες, όπως αποκάλυψε ο ΣΚΑΪ. 


Αυτόν, λοιπόν, τον «πλημμελώς εκτελούντα τα καθήκοντά του» και τεθέντα
σε διαθεσιμότητα επέλεξε πριν από έναν μήνα η διοίκηση Cosco/ΤΑΙΠΕΔ ως
νέο επικεφαλής των διοικητικών της υπηρεσιών!


Έτσι γίνονται οι «αξιοκρατικές» επιλογές των υπηρετών της
ιδιωτικοποίησης.

 Με υπηρέτες συμφερόντων… και «στημένους».
                                                                                                                                         Πηγή 

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Cosco: Τι ζητούν οι Κινέζοι από την κυβέρνηση


Την υποστήριξη του υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, προκειμένου να τρέξει το επενδυτικό-αναπτυξιακό πρόγραμμα του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά το γρηγορότερο δυνατό, ζήτησε χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ  Cpt. Fu Chengqiu, στο πλαίσιο συνάντησης που έγινε εκτός προγράμματος, ακριβώς μετά την ομιλία του υπουργού σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο του ΟΛΠ, με θέμα τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία για τα λιμάνια.
Σύμφωνα με τα όσα διέρρευσαν, ο Cpt. Fu παρουσίασε στον υπουργό Ναυτιλίας όλο το επενδυτικό σχέδιο του ΟΛΠ, λέγοντάς του ότι θέλει να φτιάξει το πλέον σύγχρονο λιμάνι στην Ευρώπη και ότι για τον λόγο αυτό χρειάζεται την υποστήριξη του υπουργείου.

Όσον αφορά τα ανοικτά ζητήματα, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, η διοίκηση του ΟΛΠ ζήτησε από τον κ. Κουρουμπλή να μεσολαβήσει ώστε να προχωρήσει το θέμα των μετατάξεων του προσωπικού του ΟΛΠ που θέλει να παραμείνει στο Δημόσιο, ενώ παράλληλα εξέφρασε τον προβληματισμό της σχετικά με τις προϋποθέσεις εγκατάστασης της νέας πλωτής δεξαμενής της ναυπηγοεπισκευαστικής, για πλοία μέχρι 80.000 τόνων, που αναμένεται να φέρει η Cosco στην Ελλάδα τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Όπως επεσήμανε στον υπουργό, υπάρχει ανησυχία τόσο όσον αφορά την αδειοδότηση, όσο και σε ό,τι αφορά την παρουσία δύο ναυαγίων στο σημείο που θα γίνει η εγκατάσταση.
Αλλά και για τη δεύτερη, την πολύ μεγάλη δεξαμενή των 330.000 τόνων, το χρονοδιάγραμμα για την έλευση της οποίας δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα, υπάρχει έντονος προβληματισμός, αφού οι δύο μοναδικές περιοχές που μπορεί «να πέσει» η δεξαμενή είναι η Κυνοσούρα και η Ψυττάλεια. Ωστόσο, και στις δύο περιοχές οι αντιδράσεις είναι πολύ μεγάλες, παρά το γεγονός ότι η μια δεξαμενή τέτοιου μεγέθους θεωρείται βέβαιο ότι θα προσελκύσει μεγάλο όγκο εργασιών και θα συντελέσει αποφασιστικά στη μείωση της ανεργίας.

Οι επικείμενες επενδύσεις της Cosco

  • 30 εκατ. ευρώ στη ναυπηγοεπισκευή για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις
  • 30 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του Car Terminal
  • 35 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη ενός σύγχρονου logistic center στην περιοχή του ΟΔΔΥ
  • 5 εκατ. ευρώ για υπόγεια κλειστή οδική σύνδεση του εμπορικού λιμανιού με την περιοχή του ΟΔΔΥ
  • 10 εκατ. ευρώ για έργα συντήρησης λιμενικών υποδομών
  • 7 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου προβλήτα πετρελαιοειδών
  • 7 εκατ. ευρώ για επισκευές στον προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων
  • 20 εκατ. ευρώ σε μικρότερα έργα και δαπάνες.
«Αυτό είναι το σχέδιό μας για να αναπτύξουμε το πιο σύγχρονο λιμάνι στην Ευρώπη, θα σας το δώσω να το μελετήσετε και θέλω τη βοήθειά σας σε αυτά τα θέματα», ακούστηκε να λέει κάποια στιγμή ο Cpt. Fu απευθυνόμενος στον υπουργό Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή, ο οποίος φάνηκε να βλέπει με θετικό μάτι τις αιτιάσεις της διοίκησης της εταιρείας.

Όσον αφορά το ζήτημα των μετατάξεων, στο οποίο είχε συμφωνήσει ο προηγούμενος υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας με τους εργαζόμενους, παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση.
Από τη διοίκηση του ΟΛΠ θεωρείται στρατηγικής σημασίας προκειμένου να κάνει έγκαιρα τον προγραμματισμό της για το ύψος των αποζημιώσεων που θα προτείνει τελικά για την εθελούσια έξοδο όσων εργαζομένων βρίσκονται κοντά στα όρια συνταξιοδότησης.
Επίσης αναμένεται να επηρεάσει και τις διαπραγματεύσεις που θα ξεκινήσουν μέσα στη χρονιά για τη σύμβαση εργασίας.
Στη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν επίσης ο αναπληρωτής διευθύνοντος συμβούλου Άγγελος Καρακώστας καθώς και ο σύμβουλος διοίκησης Θάνος Λιάγκος, τονίστηκε επίσης ότι η διοίκηση του ΟΛΠ υλοποίησε την απόφαση προηγούμενης γενικής συνέλευσης να μειώσει τα τέλη της ναυπηγοεπισκευής και να ψαλιδιστούν χρέη προηγούμενων ετών, με την προϋπόθεση ότι θα καταβάλλονται κανονικά από εδώ και στο εξής.

Έργα υποδομών στο λιμάνι
Επενδύσεις ύψους 140 εκατ. ευρώ αναμένεται να ξεκινήσουν φέτος στο λιμάνι του Πειραιά, από τα 350 εκατ. ευρώ που έχει δεσμευτεί να κάνει ο νέος μεγαλομέτοχος της εταιρείας, η κινεζική Cosco, μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.
Ειδικότερα, θα ξεκινήσουν επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ στη ναυπηγοεπισκευή για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, προκειμένου να αλλάξει η αρνητική εικόνα που έχει κανείς για τη ΝΕΖ όταν αντικρίσει για πρώτη φορά την περιοχή.
Ακόμα 30 εκατ. ευρώ αναμένεται να δοθούν για την αναβάθμιση του Car Terminal και 5 εκατ. ευρώ για υπόγεια κλειστή οδική σύνδεση του εμπορικού λιμανιού με την περιοχή του ΟΔΔΥ έκτασης 120 στρεμμάτων. Στην έκταση αυτή θα επενδυθούν 35 εκατ. ευρώ προκειμένου να αναπτυχθεί ένα σύγχρονο logistic center, το οποίο θα ενώνεται με το λιμάνι μέσω της σήραγγας. Η κίνηση αυτή θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα για τους Κινέζους, αφού θα επεκτείνει την ελεύθερη ζώνη και στον χώρο του νέου κέντρου διαμεταφορών, χωρίς να χρειάζεται να δημιουργηθεί νέο τελωνείο.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ, οι επενδύσεις στο car terminal, που περιλαμβάνουν δύο πενταώροφα γκαράζ, αλλά και στο logistic center αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2017.
Τα σχέδια των Κινέζων περιλαμβάνουν επίσης επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ για έργα συντήρησης λιμενικών υποδομών, αλλά και 10 εκατ. ευρώ σε διάφορες προμήθειες.

O διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Cpt. Fu Chengqiu με τον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή.

Περιλαμβάνονται ακόμα περίπου 7 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου προβλήτα πετρελαιοειδών, αλλά και ένα ανάλογο ποσό για επισκευές στον προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων. Με την επένδυση αυτή θα μπορούν να διακινηθούν συνολικά 7 εκατ. κοντέινερ σε ετήσια βάση (και στους τρεις προβλήτες του ΣΕΜΠΟ), ενώ στο μέλλον αναμένεται να φτάσουν τα 10 εκατ. 
Επίσης, ακόμα 20 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε μικρότερα έργα και δαπάνες.
Φέτος, τέλος, αναμένεται να ξεκινήσει και το έργο κατασκευής της νέας βάσης κρουαζιέρας, αξίας 120 εκατ. ευρώ, του οποίου έχει εγκριθεί η επιδότηση σε ποσοστό 95% από ευρωπαϊκά κονδύλια. Σημειώνεται ότι ο ΟΛΠ σε συνεργασία με τη μητρικό όμιλο Cosco και τις κινεζικές αρχές καταστρώνει ένα σχέδιο προσέλκυσης Κινέζων επιβατών κρουαζιέρας, προκειμένου να προσελκύσει τους top ομίλους κρουαζιέρας να φέρουν τα κρουαζιερόπλοιά τους στον Πειραιά και γενικότερα στην Ανατολική Μεσόγειο.
                                                                                                                                           Πηγή